Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Desmotivar el consum de productes amb embolcalls de plàstic

Avatar: javi javi
Gran part del plàstic no es pot reciclar i fins i tot, en els casos en que es pot, majoritàriament no es fa. El millor residu no és aquell que millor es recicla sino aquell que no existeix. En el model de societat on vivim s'ha potenciat l'embolcall de plàstic peque permet anar ràpid. D'alguna manera s'hauria d'aconseguir revertir aquesta situació. A nivell municipal és dificil i imagino que impossible de fer, però s'hauria d'aconseguir que el preu d'un embolcall no depengués del preu de producció del propi embolcall, sino del cost ambiental que suposa. Imaginem que aquest preu de l'embolcall és proporcional al temps que triga aquell embolcall a desintegrar-se a la natura. En aquest cas, el preu d'un embolcall de plástic seria prohibitiu. Que no prohibit: tu podries igualmlent comprar en un embolcall de plàstic, pero sabent que potser pagues 10 euros per l'embocall i 1 euro pel producte. Si es fa això, evidentement el client pagarà 1 euro i triarà un millor embolcall. ##EmergenciaClimaticaCaldes

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share